FAQs

 

Jag har bokat bord och är sen?

Vi håller ditt reserverade bord i 15 minuter ifall du är sen. Är du försenad?
Kontakta oss på: brasserieabsint@strawberry.se och låt oss veta att du blir lite sen. Tack!

Hur bokar jag bord?

Tack för att du bokar bord online, det underlättar för oss. Varmt välkommen till hela Gävles vardagsrum!

Är det tryggt att besöka er?

Vi följer Folkhälsomyndighetens aktuella rekommendationer och regler.

Hjälp oss att förebygga trängsel genom att boka ditt bord online.

Jag är allergisk, något speciellt jag behöver tänka på?

Om du har en matallergi, vänligen meddela oss detta vid bokningstillfället och även på plats. Smaklig spis.

Hur avbokar jag min bokning?

När du har bokat ditt bord online får du ett bekräftelsemejl till den epostadress du angivit vid bokningstillfället.

I mejlet finns även en avbokningslänk du använder ifall du behöver avboka ditt besök hos oss. Varmt välkommen åter!

Jag försöker ringa er, men kommer inte fram?

Om du försöker ringa oss och ej får svar, kan det bero på att vi har fullt upp med servering till våra gäster. Mejla oss på: brasserieabsint@strawberry.se så återkommer vi så snart vi kan, tack.